Otsi lõpetajat:

    Uko-Aija Heintalu

  • Tööstus- ja digitootedisain
  • BA
  • Kuidas teha arvutimängu pimedatele?
  • Juhendaja: Maarja Mõtus

Pimedate jaoks mõeldud mängu prototüüpi tehes pidasin oma eesmärgiks luua nauditav ja kaasahaarav mängukogemus, mis on täielikult ligipääsetav nägemispuudega mängijatele.

Mäng räägib inimesest, kes on pime ja on kaotanud oma koera. Mängija ülesandeks on leida koer 3D virtuaalmaailmas, kasutades oma kuulmismeelt ja probleemilahendusoskust.

Mängu prototüüp keskendub mängu põhimehaanika ja funktsioonide demonstreerimisele, mis on: helilised objektid, häälvihjed ja olukorra kirjeldused.

Lühifilm lõputööst

Lõputööd saab lugeda siit